+38 (044) 222 96 73             +38 (098) 311 24 76
+38 (063) 352 51 15             +38 (099) 085 58 28

Инфострах Hub
Автострахование   |   Имущество   |   Туризм   |   Здоровье   |   Ответственность   |   Обязательное страхование   |   Финансовые риски

Довіра - найкраще, що може бути між людьми у житті та бізнесі

09 августа 2016

Александр Иваненко, СК «ІНТЕР-ПЛЮС»
Олександр Іваненко, Голова Правління СК «ІНТЕР-ПЛЮС»

«Довіра - найкраще, що може бути між людьми у житті та бізнесі»

   Наприкінці травня Головою Правління СК «ІНТЕР-ПЛЮС» призначений Олександр Іваненко, який раніше працював на позиції генерального директора ПСК «Захід». Як планує розвиватися в нинішніх непростих умовах ринка невелика страхова компанія ми вирішили поцікавитися безпосередньо у Олександра.

   - Які плани СК «ІНТЕР-ПЛЮС»?
   Наша ціль – поступовий розвиток. Ми не плануємо широкого виходу на ринок, не будемо ставати членами Моторно-страхового бюро України, бо саме через помилки на ринку обов’язкового страхування відповідальності автовласників завершило свою діяльність багато невеликих страховиків. Пріоритетні напрямки для СК «ІНТЕР-ПЛЮС» - страхування майна та автокаско, а також різні види відповідальності перед третіми особами. Туристичне страхування та «автоцивілку» будемо пропонувати як додаткові послуги, на агентських умовах із страховиками-партнерами.

   - Плануєте працювати в Києві чи будете відкривати філії й у регіонах?
   Напрацьовуємо мережу агентів, бо відкривати власні офіси наразі не рентабельно. Так, вже почали роботу наші представники в Хмельницькій, Одеській, Рівненській та Тернопільській областях. Незабаром договори страхування від СК «ІНТЕР-ПЛЮС» можна буде придбати в Запоріжжі, Львові, Івано-Франківську, Чернівцях, Вінниці, Житомирі. Я дуже мобільний в плані поїздок Україною, в мене багато ділових контактів.

   - У багатьох страховиків велику частку страхового портфеля займають автомобільні види страхування. Чим невелика компанія може привабити автовласників?
   Перш за все, мова повинна йти про сервіс. У багатьох страховиків програми страхування автокаско схожі, але не всі, наприклад, мають асистанську складову. Так, СК «ІНТЕР-ПЛЮС» уклала договір про співпрацю та надання асистанських послуг з врегулювання страхових випадків з ТОВ «ЮніверсалАсістанс». Всі клієнти компанії із страхування автокаско безкоштовно отримують картку допомоги в дорозі «ІНТЕРПЛЮС assistance» та мають можливість цілодобово телефонувати до контакт-центру у разі виникнення не тільки необхідності послуг евакуатора чи аварійного комісара, а й при потребі уточнення інформації, наприклад, про місцезнаходження готелів, автозаправних станцій. За необхідності, оператори визвуть таксі, нададуть консультації при поломці автомобіля, підкажуть, де придбати запасні частини, знайдуть необхідну інформацію в мережі Internet.

   - Чи є якась статистика, власники яких марок автомобілів найчастіше купують поліси автокаско?
   Як правило, статистика кожної страхової компанії з цього питання буде значно відрізнятися через те, що можливі партнерські відносини з якимось автодилером, через що саме в цій компанії можуть бути представлені марки автомобілів цього партнера в більш значній кількості. Якщо говорити про СК «ІНТЕР-ПЛЮС», то завдяки нашій клієнторієнтовності та асистанським програмам, основу портфелю каско компанії складають преміум-автомобілі, власники яких прагнуть отримати послуги найвищої якості. Оператор нашої гарячої лінії може викликатине тільки поліцію чи службу порятунку, а й евакуатор та інші служби, знайти необхідну клієнту інформацію;цілодобово, за необхідності, надаються безкоштовні послуги з заміни колеса, підзарядки акумулятора, аварійного відкриття дверей та багато інших.

   - Які цікаві програми автокаско пропонуєте, окрім класичних?
   Найбільш популярна програма «50 на 50», коли клієнт сплачує при укладанні договору автокаско лише 50% платежу (до речі, саме 50, а не 60 чи 70%, як в деяких компаніях, що мають схожі програми). Якщо станеться страховий випадок та клієнт звертається за виплатою страхового відшкодування, він сплачує другу частину платежу. Якщо ж страхових випадків не було, половину суми вартості страховки клієнт економить. До речі, статистика вказує, що більшість клієнтів, які мають такий поліс, при ДТП, де вони невинні, переважно звертаються за виплатою до страховиків винних осіб, щоб зекономити другу частину платежу та мати знижки на наступний рік за відсутність звернень щодо страхових випадків.

   - Бачили, що в компанії є цікава сторінка у Facebook.
   Так, метою створення нашої страхової сторінки була не лише популяризація діяльності компанії. Основним завданням в цьому напрямку ми бачимо донесення до наших громадян питань щодо техніки безпеки дорожнього руху та безпечної діяльності в інших напрямках роботи, інформування про розвиток страхового ринку, заохочення до спільної діяльності в сфері соціальної відповідальності бізнесу.

   - До речі, ми звернули увагу, що Ваша компанія допомагає діткам.
   Так, ми вирішили для себе, що частину наших прибутків будемо направляти на допомогу людям, які найбільше її потребують. На нашу думку, сьогодні це дітки, які залишились без батьків або ростуть в соціально незахищених умовах. Тож спільно з нашими партнерами ми плануємо їм допомагати на постійній основі. Приєднуйтесь до нас, чекаємо вас серед друзів СК «ІНТЕР-ПЛЮС»!

Подписывайтесь на новости ИНФОСТРАХ Hub в соцсетях Facebook и ВКонтакте.

^ Наверх